Σύμφωνα με την τελευταία ετήσια κατάταξη της Brand Finance, η Google είναι λίγο πιο πάνω από την Microsoft για τον τίτλο της πιο πολύτιμης μάρκας στον κόσμο. Το Facebook για πρώτη φορά
μπήκε στις κορυφαίες 500 μάρκες του κόσμου στο νούμερο 285, ενώ η Apple πήδηξε δώδεκα θέσεις πάνω για να κάνει την πρώτη εμφάνισή της στην δεκάδα στο νούμερο 8 - μια αλλαγή που έρχεται εν μέρει σε βάρος της Coca Cola , η οποία αποσύρθηκε από τις δέκα κορυφαίες για πρώτη φορά. Ο μεγαλύτερος χαμένος; Η Nokia. Έπεσε από το νούμερο 21 πέρυσι στο 94 το για το έτος 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου