Πολλές φορές η στόχευση των διαφημίσεων δεν είναι αρκετά σχετική με τους χρήστες και τον τρόπο ζωής τους. Σύμφωνα με την Ad Age το Faceboook εξετάζει ένα beta μοντέλο για την εξόρυξη πληροφοριών από το 1% των χρηστών
(περίπου 6 εκατομμύρια άνθρωποι) επιτρέποντάς του να διαβάζει τι πληκτρολογείτε την στιγμή που το πληκτρολογείτε, με σκοπό να εξυπηρετήσει τις διαφημίσεις.
Για παράδειγμα αν κάποιος ενημερώσει την κατάστασή του: "Είδε κανείς καμιά καλή ταινία τελευταία;", το μοντέλο θα παρουσιάζει σχετικές διαφημίσεις από κινηματογράφους ή video club.
Είναι μεγάλη είδηση για τους διαφημιστές; Εννοείται!!! Θα βγάλει ο Zuck περισσότερα χρήματα; ΝΑΙ! Πάντως είναι κάπως ανησυχητικό κάποιος να διαβάζει τις συνομιλίες σας και τις ενημερώσεις.
VillageVoice
(περίπου 6 εκατομμύρια άνθρωποι) επιτρέποντάς του να διαβάζει τι πληκτρολογείτε την στιγμή που το πληκτρολογείτε, με σκοπό να εξυπηρετήσει τις διαφημίσεις.
Για παράδειγμα αν κάποιος ενημερώσει την κατάστασή του: "Είδε κανείς καμιά καλή ταινία τελευταία;", το μοντέλο θα παρουσιάζει σχετικές διαφημίσεις από κινηματογράφους ή video club.
Είναι μεγάλη είδηση για τους διαφημιστές; Εννοείται!!! Θα βγάλει ο Zuck περισσότερα χρήματα; ΝΑΙ! Πάντως είναι κάπως ανησυχητικό κάποιος να διαβάζει τις συνομιλίες σας και τις ενημερώσεις.
VillageVoice
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου